meningslösa bilder

bild ett
kameran ville ej  fokusera..
bild två
lite lek/test bild.
bild tre
lite lek/test bild
bild fyra
ingen vidare bäst bild, men jag tyckte det var lite coolt att det blev focus på spegelbilden där. Mycket bra gjort av min kamera.
bild fem
ingen speciell bild, med min kamera blir bilderna lite snurriga nästan när det är en mycket nära macro bild..
bild sex
lekte lite med kameran och en liten spegel utomhus.
bild sju
lite eld&kamera lek blev det också en kväll.ingen bra bild alls blev det då. det var helt fel väder och kameran var inte på min sida..

okej, nu räcker det med bilder. kommentera är ni snälla.

Kommentarer
Postat av: tilda

du tar sjukt fina bilder,lär mig (a)<3

2009-02-08 @ 14:45:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0