igång igen!

ojoj, jag har faktiskt sett att folk kollar denna bloggen, mindre och mindre för varje dag.
ursäkta mig att det inte har blivit några bilder.min dator har drabbats av virus så den tog en liten paus,
men nu är jag igång igen. och jag får min kamera tillbaka imorgon. min andra syster har haft den.
då lovar jag er massa bilder. jag ska fota hela dagen imorgon&alla andra dagar så fort jag hinner också.
lite på kvällen hinner jag alltid. och kanske lite utomhus bilder kommer också! :)
1.

2.

3.
 
3 exemplar av samma bild. jag har redigerat dom olika bara.Ursäkta att det är rutor på bild 2 och 3.
jag håller på att lära mig mitt redigeringsprogram, därför blir det inte bra ännu. men allt har en början! (y)

kommentera gärna!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mycket fina bilder!Säg inte att dom är fula,Det är dom minst sakt inte!Du är duktig!

2009-02-19 @ 21:59:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0